10 Alexaya nasıl kayıt olunur?

6 Temmuz 2012 Cuma günü yazıldı.
Alexaya Nasıl Kayıt Olunur?


Öncelikle www.alexa.com adresine giriyoruz. Sağ üst köşeden Create an Account yazısına tıklıyoruz.
Email adresimizi ve kullanıcı adımızı yazarak register butonuna tıklıyoruz.Sonra onaylamamız gerekecek email adresimize girerek onaylıyoruz ve tekrar alexa.com a geliyoruz.Ve şifremizi aynı olucak şekilde giriyoruz.

Alexaya kayıt olduk peki ya sitemizi nasıl ekliycez?

Alexaya sitemizi eklemek için sağ üst köşeden Dashboard kısmına giriyoruz.Sonra çıkan sayfada + add a site butonuna tıkladıktan sonra istediğinizi seçip sign up butonuna tıklıyor ve sitenizin adresini oraya yazıyorsunuz. Continue butonuna tıkladıktan sonra bize  bir kod vericek o kodu alıp sitemizin şablonunda <head> kodunu bulup hemen altına ekliyoruz. Ekledikten sonrada tekrar alexaya dönüp Verify my ID'e tıklamanız yeterli.
siteniz artık alexaya kayıt oldu şimdi tek gereken sitemizin onaylanmasını beklemek.

10 yorum

Oğuzhan İsa Temiz dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 10:45

Çogu web site sahibi bu konuda çok bilgisiz.Sizin böyle bir bilgiyi konu olarak seçmeniz ve anlatmanız gerçekten mükemmel olmuş :).

Unknown dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 10:49

teşekkür ederim.
bende öyle düşünüyorum aslında her webmaster sitesini alexaya kaydetmeli çünkü alexa gelecekte çok daha önemli bir sistem olucak gibi görünüyor.Ve şimdiden bi yerden başlamak lazım.

Adsız dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 16:48

Paylaşım için teşekkürler yeni ve acemi webmasterlar için faydalı çalışma olmuş.

Unknown dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 16:52

ben teşekkür ediyorum size

erdem mutlu dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 18:13

teşekkürler fakat bunun kolay şeyler oldugunu düşünyorum ama daha url yazamayanlar var bunları göz önüne alırsak teşekkürler..

Unknown dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 18:18

Tabiki alexaya kayıt olmak için 12 yaşında bir çocuğun ingilizcesi yeterli olabilir.Fakat Sizinde dediğiniz gibi url yazamyan yeni webmasterler var...

Ben size teşekkür ediyorum.

Unknown dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 20:37

Paylaşımiçin teşekkürler google bu alexa sıralamasınagerçekten çok fazla önem veriyor blog yayıncılığında gerçekten iyi bir yere gelmek isteyenler için olmazsa olmazdır zaten.

Unknown dedi ki... @ 7 Temmuz 2012 21:42

Çok doğru hocam alexa googlenin göz önünde bulundurduğu en önemli sistemlerden sadece biri

Bedava Yaşıyoruz dedi ki... @ 16 Temmuz 2012 12:21

Alexa kendisi zaten bizi indexliyor diye biliyordum ama ben :(

Mesud Keskin dedi ki... @ 1 Ekim 2012 21:08

Ben webmasterlıga yeni başladım sizin gibi aydınlatıcı olanlara ve özellikle size teşekkür ederim, Yazılanları adım adım takip ettim oldu , Önemli olan sonuca ulaşmak ve sayenizde oldu

Yorum Gönder